پدر

پدر دلم تنگ برات

برای اون کلام مهربونت

شوخی های قشنگت

برای اون آغوش پرمهر و همیشه بازت

هم بازی شدنات

هم کلام شدنات

نصیحت ها و صدات

نگاه پر خواسته ات

دستهای کارکرده و دلجوئی هات

برای گریه نکردنام

پدر دلم تنگ برات

دعواهات که باعث ناراحتیم نمیشد

پدر دلم تنگ برات

پدر

میشنوی صدام؟؟؟؟

ببخشید از ناراحت کردنات

ببخشید اشتباهاتم

ببخشید از زحمت دادنات

پدر ببخخخخخخشششششیییییییییییییییییییییییییییییییددددددددددد

پدر دلم تنگ برات

دوست دارم تا بی نهایت

پدر دلم تنگ برات

مرسی از تمام محبتها و همۀ خوبی ها

از اینکه ندارم ازت هیچ خاطرۀ بد

پدر می خوام بشینم تو آغوشت

برات حرف بزنم

پدر

خیلی دلم تنگ برات

پدرم

تو همونی که تو خنده ها و گریه هام شریکی

تو همونی که با شوق و زحمتش شدم:

اینی که هستم

یه هنرمند،یه ورزشکار، یه قهرمان، یه طراح یه داور و یه مربی

و ......

پدرم قطره قطره وجودمی

پدرم تو عزیزمی

تو .........

مرسی پدرم

دوستت دارم

دلتنگتم

هستی و دور ازمن

اما یادت در خاطر من


شاعر: مریم فارسی